środa, 24 sierpnia 2016

XX BuskerBus - słońce i wiele kilometrów przedeptanych po rynku

chodziłam około czterech godzin i przyznam, że nie wytrzymałam więcej, wróciłam do domu, choć występy trwały, byłam wykończona, w mieście regularnie już potykam się o uczniów i nauczycieli, ot nieunikniony sygnał nadchodzącego września, póki co robiłam jednak wiele, by nadal mieć wakacje, by one nadal trwały, trochę się udawało, szkoda, że Busker już się kończy

I co było dalej - teatr uliczny (Polska)
 

Matthias Goed - ekwilibrystyka na rola bola (Nowa Zelandia)


Clap Clap Circo - klaun (Urugwaj)
 


Javimalabares - żonglerka (Hiszpania)

Boris Vautsinos`Portable One Seater Orchestra - muzyka (Grecja)

Ey Pacha - przedstawienie multidyscyplinarne (Argentyna)


Tonny Walker Black Label - magik (Włochy)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz