sobota, 21 czerwca 2014

idealny związek (oglądany z perspektywy parkowej ławki)

Sceneria: piaskownica, zjeżdżalnia, huśtawki i wszystko pomiędzy

Bohaterowie:
Ona: długowłosa chudzina,
On: z grzywką zasłaniającą oczy
Oboje w wieku 8-9 lat, umorusani jak nieboskie stworzenia.

Scena I
Ona:  (wrzeszczy) Nie jesteś już moim przyjacielem!
On:.......................... (udaje,że nie słyszy i milczy)
Ona: Słyszysz?!
On: .......................... (przesypuje piach)
Ona: No ok, to chodź na zjeżdżalnię, będziemy kotami.
(idą i są kotami)

Scena II
Ona: (wrzeszczy) Nie jesteś już moim przyjacielem!
On: (wychodząc z placu) A właśnie, że jestem!
Ona: I masz po mnie więcej nie przychodzić!
On: A właśnie, że będę! (nadal wychodzi)
Ona: Nie masz prawa podstawić nogi w moim domu!
On: A własnie, że mam! (wyszedł poza plac)
Ona: Dokąd idziesz?!
On:............................. (On robi kilka powolnych okrążeń wokół placu zabaw i wraca do piaskownicy)
Ona: No.

Scena III
Ona: Złaź!
On: (stojąc na szczycie zjeżdżalni) Nie!
Ona: Złaź! (rzuca w niego piachem)
On: Rzuciłaś mi w oko! (złazi i odchodzi obrażony w drugi koniec placu)
Ona: Trzeba było zejść.
On: Ale rzuciłaś mi w oko! (trze oczy)
Ona: Gdzie znowu idziesz?!
On: Bo ty rzuciłaś mi w oko!
Ona: Nie jesteś już moim przyjacielem!
On: Rzuciłaś mi w oko!
(idą razem na karuzelę)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz