piątek, 27 marca 2015

oferta specjalna "dla wyjątkowych kobiet" (co mi proponuje świat)

Spotkaj miłość o jakiej marzysz

Od teraz zawsze tam, gdzie ty!

Hoduj przez tydzień słodkie bliźniaki

stwórz własny raj

ostatnie godziny czarnego weekendu, spiesz się

Katarzyno, czeka cię trudny wybór

zakochaj się na wiosnę

odkryj świat namiętności

*****
Wszystkie te propozycje dostała moja poczta w ciągu tygodnia, stały za nimi różne rzeczy, wycieczki, kosmetyki, portale randkowe, ciuchy itd, itp., generalnie jednak oferta okazała się dość tendencyjna i nie trafiła na podatny grunt. Widać nie jestem "wyjątkową kobietą" - tak mam, co ja na to mogę? sądząc po reakcji na reklamowe propozycje, moja wyjątkowość równa jest 0, ba, nawet -10. Jednakowoż, jeśli wyjątkowe kobiety wychowują w raju bliźnięta w ostatnie godziny czarnego weekendu, goniąc za wymarzoną miłością, to chyba jest ok, pospolitość i niewyjątkowość poproszę, z nią daję sobie radę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz