niedziela, 30 kwietnia 2017

Mała Mi poleca (J.K.Rowling "Harry Potter i Kamień Filozoficzny")

Mała Mi w zachwyceniu pochłania kolejne tomy Harrego Pottera, czyta godzinami z zapałem godnym podziwu, z pokoju dochodzą tylko śmiechy i westchnienia, no i od czasu do czasu sygnał, że powinnam się wybrać po nowy tom, na fali tego szału Mała Mi z namaszczenie pożyczyła mi pierwszy tom serii, zatem czytam, książka jest dobra, dobrze napisana, spójna, prostym, ale nie prostackim językiem, z fantazją, wyraziste postaci, prawdziwie zabawne dialogi, lekkość, nienachalna, ale wyrazista dydaktyka i pozytywne wartości, bardzo uniwersalna tematyka, kawał dobrego pisarskiego warsztatu za tym stoi, przyznam, że czytam z przyjemnością, urokliwy i wartościowy piękny świat magii

J.K. Rowling "Harry Potter i Kamień Filozoficzny")
"Zawsze nazywaj rzeczy po imieniu. Strach przed imieniem wzmaga strach przed samą rzeczą."

"Prawda to cudowna i straszliwa rzecz, więc trzeba się z nią obchodzić ostrożnie."

1 komentarz: