środa, 10 stycznia 2018

moja babcia mawiała... (11)

Gdyby wszyscy mężczyźni mieli dokładnie takie kobiety, na jakie zasługują, większość z nich miałaby okropnie ciężkie życie.

******

dawno tych babcinych sloganów nie było... a ten jakby przypełzł z znikąd na fali rozważań o własnych i cudzych EX, znam wiele wspaniałych kobiet, które trafiły na fatalnych mężczyzn, ale - aby być uczciwą - znam też wielu dobrych mężczyzn, którzy trafili na paskudne kobiety; być może to w skali globalnej wychodzi remis, który gwarantuje wszechświatowi równowagę, ale w jednostkowej skali zwykłego ludzkiego życia, kończy się to tak sobie i przecież szkoda, zawsze trochę szkoda, zmarnowanego czasu, życia, szans, nawet jeśli czasami wydaje się to marnotrawstwo konieczne; Asia powiedziała mi ostatnio: - Nie mogę uwierzyć, że aż tak można się pomylić, nie że w ogóle, ale że aż tak. - A ja wiem o czym mówi, bo i ja pomyliłam się raz czy dwa "aż tak", bo i co do mnie się pomylono "aż tak"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz