sobota, 26 maja 2018

laurka, czyli najlepsze co można dostać

Na tym ani na żadnym świecie nie ma drugiej tak wyjątkowej osoby jak moja Mała Mi, i wiem to nie tylko dlatego, że jest moja, wiem to także w sensie wychodzącym poza pokrewieństwo, poza bliskość kości i krwi, Mała Mi jest osobą nieprzeciętną w swoich emocjach, intelekcie, dojrzałości swojej nieszablonowej duszy, które pozwalają jej cierpliwie znosić mnie i moje niedoskonałości, i przenikać wzrokiem ludzi jak rentgenem, ma wiele talentów, ale przede wszystkiemu jest dobra i życzliwa, nawet gdy nikt na to nie zasługuje - zawsze będę dumna, że ją "stworzyłam" i to dumna przede wszystkim z niej, że Taka jest świetna, a nie z siebie, bo ja staram się tylko jak najmniej popsuć, jak najwięcej uchronić. Wiadomo, że ją kocham, wiadomo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz