wtorek, 20 września 2016

w Pawilonie Czterech Kopuł

pojechałam do Wrocławia do nowego oddziału Muzeum Narodowego zajmującego się sztuką współczesną, bardzo to było fajne wydarzenie, świetny budynek, cały w bieli i mnóstwo dzieł, sporej części zwyczajnie nie znałam, jestem pod wrażeniem wielu z nich i zapewne jakiś czas ten wyjazd będzie kładł się cieniem na moich codziennych sprawach, spojrzałam na świat inaczej, nie wszystko mi się podobało, a jednak było piekielnie interesująco
(subiektywny wybór niektórych ulubionych....)

W. Fangor "MA" - olej na płótnie (sic!)
K. Bednarski "Ja, Bruno Schulz" 
K. Bednarski "Dom mojego ojca"
T. Kantor "Parasol i postać"
Grupa Luxus "Strażnicy" 
K. Mikulski "Wieczorami słychać gwizd odjeżdżających pociągów"
J. Cybis "Martwa natura"
E. Geppert "Dżokej" 
Z. Makowski "Figura-postać"
S. Gierowski "Obraz XIII" 
K. Jarodzki "Presja II"
J. Hałas "NS-N"
J. Tchórzewski "Późna godzina"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz