sobota, 6 maja 2017

Mała Mi nadal poleca (J. K. Rowling "Harry Potter i Komnata Tajemnic")

Mała Mi pokonuje właśnie tom 6 serii, a ja skromniutko kończę drugi... boję się wychylić z informacją, że jakaś książka dla dorosłych by mi się teraz przydała, nie wiem, jak to dyplomatycznie powiedzieć? oczywiście Harry nadal mi się podoba, jest to zwyczajnie dobra książka dla dzieci, sprawnie napisana, spójna, mądra - na etapie drugiego tomu nie zmieniam w tym zakresie zdania, ale jestem już za stara, by za długo tkwić w takim dziecięcym świecie, to być może wcale nie jest dobrze, starzeje mi się wyobraźnia, nawet Komnata Tajemnic staje się w moich oczach mroczną metaforą, w końcu każdy ma swoje sekrety i mroczne zaułki; 
poza tym usycham bez słońca, za oknem ciągle deszcz i szalona zieleń roślin, a mnie brak energii

J. K. Rowling "Harry Potter i Komnata Tajemnic"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz