środa, 27 czerwca 2018

św. Piotr, który zgubił (?) klucz (street art. 45, Nysa, autor: Vanesth)

w ostatnich miesiącach za każdym razem, gdy byłam w Nysie i jechałam przez nią busem w wiadomym kierunku, podziwiałam witającego mnie świętego Piotra, który w patriarchalnym podrygu zdobi mur przy ulicy św. Piotra, obok wiruje klucz, może zgubiony, może tylko chwilowo zapodziany, klucz, bez którego nie można przecież wejść, nikt nigdzie bez klucza nie wejdzie, jest w tym szablonie coś świetnego, oczywiście oprócz genialnego wykonania - ta postać, ten biblijny sznyt, ten klucz, który jest tuż obok, a nie w jego dłoni, zawsze mnie to zachwycało i myślałam sobie, że MUSZĘ to sfotografować, bo to świetne jest, no to już, mam i nadal chętnie patrzę i myślę: "No co z tym kluczem?..." i nagle myślę... : "A może on go wyrzuca? może on nie chce..."

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz